Изазови учења – шта кажу ученици? |
Током другог полугодишта прошле и првог полугодишта ове школске године, одељење 6-2, одељењски старешина Драгана Зубановић и педагог школе Јелена Богојевић, бавили су се темом учења, изазова и суочавања са проблемима кроз низ радионица, вежби и активности. Овај мини пројекат је започео од препознавања основних изазова који стоје пред ученицима, и на бази тога, конципирали смо радионице које су тежиле да оснаже ученике, како у сагледавању личних квалитета и снага, тако и усвајању вештина и техника учења. У завршној фази ових радионица, приказали смо одабрану технику учења кроз систематизацију дела градива наставе биологије, историје и географије, кроз тимски рад ученика и у сарадњи са предметним наставницима Александром Вељковић, Трезиком Рошкулец и Бранком Стјепановић.
Резултат ових актинвости је мали водич за учење, који смо представили у форми презентације, ПДФ постера, и плаката изложеног у школи, које можете видети у прилогу. У иконципирању структуре постера учествовало је цело одељење, и том приликом подсећали смо се свега што смо прошли кроз радионице – а саме илустрације урадили су Андреи Стојичић (дигитална форма) и Магдалена Појетар (плакат). Они приказују начин на који су ученици видели процес учења, изазове и смернице за учење.
Верујемо да водич за учење користити свим ученицима - а даље активности у оквиру одељењске заједнице окренућемо и ка другим темама које представљају изазове током школовања.
|